perjantai 7. marraskuuta 2008

Omituisten otusten kerho

Sain kivan haasteen Röllöltä.



Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi kissaa, jotka haastan tekemään saman perästä.Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani kissat tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."


Sonjalta löytyy monta omituista tapaa:

1.Nukun emäntäni vieressä yön.Jos en pääse makuuhuoneeseen, teen kyllä selväksi, että sinne haluan.Mau´un oven takana isolla ja säälittävällä äänellä.Jos ei vielä tehoa, helisyttelen koristeita joita emäntä on laittanut roikkumaan oven läheisyyteen.Kumma kyllä, otti pois sen isoimman äänisen roikkuvan jutun.Omituista, minusta se oli niiiiiin kiva lelu, makuuhuoneen ovi aukesi viivana, kun sitä hieman heilautin.

2.Toinen omituisuuteni on rapata yöllä vaatehuoneen ovea, jos vaikka haluan pois makuuhuoneesta kesken yön.Emäntä ihmettelee miksi rappaan vaatehuoneen ovea enkä ovea josta haluan ulos, mutta sepäs ei olekkaan huomannut sitä, että vaatehuoneen ovi on sen verran väljä, että se kivasti paukkuu kun sitä tassulla kopsuttelen.

3.Minulle kelpaa vain ja ainoastaan tuore liha.Mikään purkkiruoka ei uppoa minun hienoon suuhuni.Emäntä yritti muka opettaa minua syömään samaa ruokaa kuin nuo kaksi kaveriani syö, mutta enpäs mennyt lankaan.Minä vaadin ihanaa suikalelihaa, vaikka voin kyllä joskus syödä jauhelihaakin, jos ei satu muuta olemaan tarjolla, mieluummin suikaleita, kiitos!

4.Juttelen emäntäni kanssa kovasti.Hän kertoo minulle päivän kuulumiset ja minä kohteliaana tyttönä kurnuttelen takaisin.

5.Emäntä sanoo, että olen kuin koira.Seuraan emäntää joka paikkaan.Kun hän käy saunassa, odottelen pesuhuoneen puolella kiltisti.Kun hän istahtaa sohvalle, minä menen nukkumaan syliin tai sitten sohvan selkänojalle.Sohva on laitettu nykyään ikkunan eteen.Minulle on käynyt monesti niin, että kesken sikeän unen olen tipahtanut alas selkänojalta, mutta saanut kuitenkin kynsillä kiinni niin, että olen jäänyt roikkumaan siihen hassusti.Emäntä sanoo, että tuijotan sitä sitten vihaisesti, kuin epäilisin että hän on minut tiputtanut nojalta alas.!

Yritin etsiä lukemistani blogeista viisi kissablogia, jotka ei olisi vielä saaneet haastetta, mutta enpä löytänyt.On näköjään kiertänyt jo aika monella tämä haaste.

Kiitoksia Röllölle kivasta haasteesta ja rapsutukset päälle!!!


2 kommenttia:

Helmi kirjoitti...

Kuullostaa aikalailla meidän Vilmalta. Silläkin on intohimo vaatekaapin ja seinän väliin jäävää rakoa ja erityisesti siellä olevaa tapetti kohtaan, varsinkin yöaikaan, jopa ilman mitään haluja(ulos/ruokaa). Kurnutus, kehräys, maukuna ym. ovat myös Vilman tavaramerkki. Tosin silloin, kun jotain pitäisi saada, se ei puhua pukahda, vaan repii mieluummine mattoja tai hyppii seinille... Hassu otus, lauleskelee huvikseen.

Villikissa kirjoitti...

Kissoilla on kyllä aika hassuja tapoja.Huomasin kuin luin muiden blogeista noita omituisia tapoja=D