maanantai 17. marraskuuta 2008

Kissakuvahaaste 90: Oma koti

Kissakuvahaasteena on tällä viikolla oma koti.



"Omassa kotona saa hypellä pöydillä, vaikka isäntä ja emäntä yrittää olla eri mieltä, mutta kun tämä on myös minun, Sonjan, oma koti, niin minähän tyttö hyppelen, ja iloisena sen teenkin"



"Tykkään majailla saunassa ja se onkin melkein kuin oma koti minulle, Sofialle.Emäntä on laittanut minulle oman juomakupin tänne, kun vesi maistuu täällä paremmalle, kuin keittiössä"



"Minä, Petteri, olen tässä illalla vinkumassa ja vonkaamassa iltaruokaa.Eivät meinaa minua totella, vaikka omassa kotona pitäisi saada syödä aina kun siltä tuntuu."

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyl se on niin, ett omassa kotona saa tehä ihan mitä vaan ja omassa kotona tarttee saada iltapalaa just sillon ku sitä tekee mieli :) Vaiks niinhän te näyttekin tekevän kotona ihan sitä mitä haluutte :) Mä taas tykkään ett kylppärissä vesi maistuu paremmalle, mulla on siellä vesikippo :) Saunassa mä vaan löhöilen lämmössä :)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllähän jokaisen pitää saada olla omassa kotona niinkuin itse haluaa, vaikka meilläkin noi ihmiset kieltää menemästä pöydille...

Anonyymi kirjoitti...

Ei meilläkään sais mennä pöydälle, mutta menen aina kun äiskä ja iskä lähtee ulos. Ja heti kun tulevat kotiin, hyppään alas. Koskaan en ole jäänyt kiinne itseteossa. Karvat pöytäliinassa kyllä aiheuttavat joskus ihmetystä. tee Röllö. ps. Hyvä meininki teillä.