torstai 27. marraskuuta 2008

Tänään kirpputorilla

Kulutin aikaani kirppiksellä ja tein taas löytöjä.Sorruin taas kirjoihin.Sanoin miehelleni,että kun menen seuraavan kerran käymään kirppiksellä, minulla on kirjanostokielto.Aikoi muistuttaa minua siitä(eri juttu tottelenko).Ostan aina vaan uusia ja uusia, vaikken ole nykyään ehtinyt lukea kun olen neulonut kaikki vapaa ajat.
Tässäpä ostamani kirjat:



Olen kauan aikaa haeskellut kirpputoreilta barbin kenkiä ja nyt sitten löysin pussillisen.Kaikki eivät ole ihan tarkoitukseen sopivia, mutta ainakin viidet ovat sopivat.Ai, että mihinkö niitä tarvitsen.No, tähän tietenkin!!!
Söpöjä korkkareita, vallankin nuo siniset.Ihanan vanhanaikaisen näköiset.




Sokerina pohjalla, Lancomen Miracle.Maksoi kokonaisen yhden euron.Huippuhalpa ja on minun mielestäni aitoa tavaraa.Tuoksukin on ihana.



Kuvat ovat mitä ovat.Kamera temppuili.Suurimman osan ajasta näyttö oli pimeänä.Summassa piti ottaa kuvia ja valita niistä parhaimmat.

Ei kommentteja: