lauantai 29. marraskuuta 2008

Sekaisin!!!


Miten olen ollut noin sekaisin ja huonomuistinen.Grrrr!!!
Olen jo pitemmän aikaa luullut, että Petteri ja Sofia ovat jo 15 vuotiaita.He ovat syntyneet vuonna 1994.Hehän ovat "vasta" 14 vuotiaita.Nuortuivat vuodella ihan yllättäen.
Iskeekö minuun jo se kauan kauhulla pelätty dementia, vai mikä lie on tuon syy.
Olen moneen kirjoitukseen laittanut tuon väärän iän, joten tässä se korjataan.
Syvimmät pahoittelut Petelle ja Sotkulle.


Päivän nukkumakuvat Petestä ja Sotkusta.Väsyttää kovasti, vaikka ikä väheni vuodella.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh heh - sattuuhan sitä. Voisi välillä muistaa oman ikänsäkin väärin.

Nuoret kissathan tarvii paljon unta:-)

MarJa kirjoitti...

Ja minä taas olen kuvitellut jo pitkään kissojeni olevan noin vuoden vanhoja vaikka todellisuudessa ovat "jo" 2,5 vuotiaita :)