lauantai 25. lokakuuta 2008

Petteri kävi suihkussa

PETTERI KERTOO:

"Äänekkäästä vastustelusta huolimatta minut vietiin suihkuun pesulle.Pesulle!!!Minähän huolehdin aivan itse pesusta ja teenkin sen tosi tarkkaan ennen nukkumaan menoa.Kehtaavatkin väittää, että olen muka likainen.Turkkini tulee muka pehmeämmäksi ja raikkaammaksi kun käyn suihkussa.
Ja pyh, sanon minä.Luontoäiti on luonut meidät kissat sellaisiksi, että osaamme itse huolehtia hygieniasta toisin kuin ihmiset, jotka tarvitsevat vettä ja kaikenmaailman saippuoita ja hajusteita pysyäkseen puhtaana ja raikkaina.
Me kissat ollaan luonnonraikkaita.Liittykää kaikki kissat joukolla vastustamaan tätä epäinhimmillistä kohtelua!!!Tässä voi liittyä mukaan.





Kaiken tuon karmean kokemuksen jälkeen täytyy vielä kuivatella itseäni.Tässä menee sitten koko päivä.Missä välissä minä otan sitten ne tarvitsemani kauneuspäiväunet!!!Kysyn vaan?!?


Raivostuttaaaaa..."

1 kommentti:

Anu kirjoitti...

Olet kyllä oikealla asialla! Minulla ei ole ollut kissoja eikä todennäköisesti tule olemaankaan. Pelkään nimittäin niitä. :(
Minulla on sen sijaan ollut koiria ja tiedän sen, että koirien turkki puhdistuu itsestään. Se pysyy kauniina ja hyväkuntoisena ilman hoitoa. Turhat pesut aiheuttavat hilsettä ja muita ongelmia. Näin se vaan on! Kuraisten tassujen ja mahan peseminen on ihan eri juttu. Ne ovat tarpeen silloin.

Niin... Uskon, että kissojen turkki on samanlaista itsestään puhdistuvaa laatua. Sen lisäksi kissat puhdistavat itseään ahkerasti. Turhat pesemiset voisi luokitella jopa eläinrääkkäykseksi. Tätä mieltä minä. Niih! :)