maanantai 9. toukokuuta 2011

Pähein mutsi

Pähein Mutsi-skaba käynnissä Onnellista elämää-blogissa

Meijän mutsi on paras, koska:

1. Se antaa ruokaa
2. Se antaa ruokaa...ai se oli jo. Se huolehtii, että ruoka on ajallaan ja sitä on tarpeeksi. ("Sais olla enemmänkin ja useammin" Petteri lisää)
3. Se rapsuttaa ja silittelee meitä
4. Sen vieressä saa nukkua, vaikka Sonja meinaakin viedä äiskän tilan sängystä kokonaan
5. Se antaa meidän nukkua rauhassa. Me tarvitaankin paljon unta kun ollaan niin vanhoja...tai siis elämää nähneitä.
6. Se unohtaa sopivasti kissan harjauksen. Etenkin Sonja tykkää tästä ominaisuudesta. Petteriä vois kuulemma harjata useammin...
7. Se ei hermostu meihin vaikka tehtäis välillä jotain ilkeyttä. Vaikka ei me enään jakseta niin kuin nuorina, mutta välillä kuitenkin
8. Se rakastaa meitä
9. Se ei ikinä luopuis meistä. Ei kuulemma osais elää ilman kissoja. :)
10. Se on meijän oma rakas äiskä♥

11. Se hakee Sonjan katsomaan telkkaria jos tulee jotain luonto-ohjelmia eikä Sonja ole sitä itse huomannut.

2 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Vai katselee Sonja mielellään luonto-ohjelmia! :-D Tarkkaavaisesti näköjään katsookin.
Meillä parhaillaan Ransu nuolee sienisalaattirasian loppuja. Luulin että se olisi sille liian etikkaista, mutta se haisteli niin kiinnostuneena että laitoin rasian jämineen lattialle. Merkillistä. On kai siinä majoneesia, mutta silti. Sieniä? Sipulia??!

Tassu kirjoitti...

Teidän mutsi on hyvä tyyppi. Terveiset vaan sille et opettais vähän tota mun mutsia tavoille.
Aamulla se laittoi mut koppaan ja toi autolla tänne iskän luo. Mä luulin et mennään saareen ja olin ihan hijlaa koko matkan vaiks harmitti. Ei sillä et täälläkään olossa mitään vikaa olis ja ne lupaa et perjantaina mennään oikeesti mökille. Äsken se laittoi mulle silmätippoja ja mä näen sen ilmeestä et kohta tulee se punkkiainekin niskaan! Kaiken lisäks se leikittää mua vaan siks et sais itte nukkua koko yön... Mut kyl mä siit kuitenkin vähän tykkään silloin kun se antaa ahventa.
Ja luonto-ohjelmista tykkään kans! Meillä on Sonjan kans yhteinen harrastus^;-)